
Scenshowen då? Jo, öppningen där hela gruppen med dansare ligger som utslagna efter ett dekadent 1700-talsparty i den lilla glaskuben är den klart snyggaste öppningen i år, och när Martin lyfts upp i taket i en hiss (som exploderar av pyroteknik helt plötsligt) i slutet känner båda Schlagerprofilerna att det här är verkligen ett nummer man vill se om och om (och om) igen.
Låten finns där. Numret finns där.
Nu ska bara medelålderspubliken låta bli att reta sig på gruppens fullständigt galna kläder (designade av samme designer som gjorde Björks berömda svanklänning) eller på Mr Bard himself och lägga sina pengar på att rösta gänget till Globen. Hoppas, hoppas. För det här är en hit som fungerar även utanför Melodifestivalbubblan.
BWO som låter som Lili & Sussie, känner på mej att jag kommer älska detta ;-)
SvaraRaderaUsch, BWO är så tråkiga. De får aldrig riktigt till det. "Temple of Love" var så enformig så man slocknade. De har en supertalang i Martin, men that's it. Senaste plattan råfloppade väl precis överallt? Varför tror folk (Alexander inkluderad) att Europa ska gilla BWO?
SvaraRadera