19 februari 2010

Mera andradagsrepetitioner

Johannes Bah Kuhnke är snygg, låten också och alla gör det de ska - men jag tror fortfarande det här är helt chanslös på lördag.

Under Elin Lantos nummer vill jag bara stänga av ljudet och kolla på de apsnygga dansarna som dressats upp för en kväll på SML 2034.

Dagens mest positiva överraskning för mig var helt klart att intervjua Erik Linder - ni bara måste kolla här - och det känns skönt att då kunna säga att jag verkligen älskar hans begravningspsalm som doftar ordentligt av gamla Israeliska bidrag från den tiden då jag var liten och kollade på Eurovision med mamma, pappa och syrran och käkade fondue. Det här är så snällt att det nästan blir fånigt, men jag köper det raka "stå rakt upp-o-ned på scen med full kör"-numret med hull och hår.

Inga kommentarer: