01 februari 2007

Rapport 1


Okej!
Nu är jag på plats. Trodde att säkerhetsvakten skojade med mig när han bad mig bilda kö nedanför pressentrén till Elmiahallen. Jag var ensam där och arenan skulle öppna om två minuter. Mini-Gestapo är det värsta jag vet.

Hörde tre rökande tanter prata om Jesus vid personalentrén till arenan. Skulle nog jag också göra om jag också bodde mitt i bibelbältet när bögarna invaderade stan. Hittills identifierat minst nio homosexuella på plats.
Hursomhelst. Elin Lanto gjorde en snygg repetition med fyra unga dansare och läcker koreografi.
En av dansarna är Robert Skronowski, som är med i N.E.X (före detta Natural Ex) och har ett förflutet i Popstarsbandet Supernatural. Han är definitivt hunken i startfältet so far...
Lanto sjunger hyfsat men låten känns redan tjatig. Jag tror inte på avancemang...

Andersson/Gibson gör en maffig Simon & Garfunkel-ballad i midtempo. Vacker, och just nu kan den överraska...Massor av levande ljus på scenen.

..och om någon undrade så tar hissen på scenen 8 sekunder att åka uppifrån och ner.

Nu ska jag iväg och se Anna Book!

Inga kommentarer: