11 mars 2007

Melodifestivalen Dagen Efter - TV-programmet

Hur kan man inte gilla The Ark efter det där programmet?
Jag blev (ännu en gång) helt kär i Ola Salo när han blev tillfrågad om sin favoritschlager och svarade "Nattens Drottning" med Haakon Pedersen...
...och Anna Book borde verkligen vara Melodifestivalmaskot (och kanske inte nödvändigtvis sjunga) varje år. Hon är bara hur kul som helst...och konstant överlycklig.

Men om någon på SVT suttit och klippt ihop det där The Ark-retrospektivet i natt ska jag äta upp mina schlagersmutsiga skor. Är det bara jag som misstänker lite lätt att SVT haft en ganska så stor aning om det här resultatet sedan en tid tillbaka? Eller åtminstone hade två, tre alternativ...

Jag är sjukt nyfiken på delfinalernas röstsiffror nu! Var får man tag i dem?

Inga kommentarer: