08 mars 2007

The Return of R

Jag har hållt mig borta från bloggandet avsiktligt för att Herr R2 ska få chansen att skina. Men nog nu. Repetitionerna här i Globen går som väntat trööööööögt och jag är måttligt road av att se Sonja repa för tredje veckan i rad (även om jag älskar hennes låt). När det gäller förändringar i numren så har Måns lagt in en liten släng dans till, Anna har tryckt in lite serpentinregn och det blir lite förändrat pyro för Herr Nilsson, annars är det lugnt.
Dessutom kan söta Marie komma att byta topp, denna gång ärmlös, dock fortfarande i lila.

Som min gode vän och bloggkollega redan uttryckt så är Tommy Nilsson min stora nagel i ögat denna vecka. Att den befinner sig här gör verkligen ont och jag är rädd att jag flippar på lördag om juryn ger den några poäng överhuvudtaget. I så fall har dom personerna inget i en musikexpertgrupp att göra och bör således förvänta sig ett ont telefonsamtal från undertecknad.

Mina långa spelfingrar är i farten igen och jag kan verkligen inte låta bli att spela på finalen på Svenska spels hemsida. Kolla in alla deras olika varianter av spel detta år här. Älskar roliga påfund som bästa tjejplacering, vilka tre kommer i topp och vem som kommer sist. Hurra för svenska spel (som för övrigt gett mig 22 338 kronor totalt sedan MF-starten...).

I kväll bjuds det på stadshusfest med alla schlagerstjärnor. Håll tummarna för att jag är flink med kameran...

Inga kommentarer: