18 oktober 2007

Scoopalooza: Måns om Melodifestivalsmedverkan 2008!

Snackade lite med vår schlagerdarling från förra året, Måns, och han berättade att han med största sannolikhet INTE ska vara med i Melodifestivalen 2008:
- Jag har haft ett helt fantastiskt år och vill smälta det lite innan jag ställer upp i festivalen på nytt. Det är möjligt att jag ställt upp om jag hittat en perfekt låt, men det har jag inte och då vill jag inte vara med. Så det är nästan säkert att jag inte ställer upp igen nästan år.
Och det här med att du och Charlotte slåss om "Hero"...?
- Nej, det är inte så stor sannolikhet att jag kommer att sjunga den, nej...
Vi schlagerprofiler applåderar Måns beslut och hoppas att han återvänder till festivalen ett annat år. Vi vill inte att han gör en "Shirley", och kommer tillbaka med en aningen sämre låt och kommer fyra eller femma.
Nej, Mumsmums, lev på "Cara Mia" och dess schlagerstorhet ett tag till. Och du har så mycket annat att pyssla med förutom festivalen. Det såg vi inte minst prov på då du brilljant ledde "Lilla Melodifestivalen" häromveckan. Och sen väntar ju "Footloose"...

Inga kommentarer: