24 februari 2009

Päivärintapalooza: Lili & Susies hitsamling - låtlistan!

Men hallå. Kan ett omslag vara snyggare och mer schlagertastic?

Lili & Susies nya samling "Nu och då - det bästa med Lili & Susie" som kommer den 18 mars ser ju grym ut! Och låtlistan är ju fullständig, även om de missat min favorit Evelyn från plattan "The Sisters". Men det kan jag ta när jag får nya låtarna Tease Me och Turn to Me.



1. Show Me Heaven
2. Oh Mama
3. Boyfriend
4. Ride On My Love
5. Sending Out A Message
6. Robert And Marie
7. Samma tid samma plats
8. Bara du och jag
9. Tease Me
10. Where Eagles Fly
11. Om Du Kan
12. Enkel Resa
13. Nothing Could Be Better
14. Okey, Okey
15. What’s The Colour Of Love
16. Turn To Me
17. We Were Only Dancing
18. Something In Your Eyes
19. Sommar i Natt

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag saknar only your heart som var en bättre version av Pernilla Wahlgrens låt från Pure Dynamite-skivan

Alexander sa...

De har lyckats få med mina favoriter "Sending Out a Message" och "We Were Only Dancing." Den enda jag saknar är "Kärleken Känns", underbar låt.

Unknown sa...

Riktigt efterlängtad skiva! Förhandsbokade den idag morse och ska bli riktigt spännande att få höra de 2 nya spåren.. Men jag tycker det är synd att låtar som Candy Love, Girl With A Broken Heart och Tokyo inte kom med överhuvudtaget..

De är ju riktigt bra enligt mig och var även låtar som var hits i utlandet. Sedan är det såklart många andra jag skulle vilja ha med också, men man kan ju inte begära allt :) Skitkul i alla fall!