08 februari 2007

Some Cosmo4 You

Tänk Excellence…fast de här kan sjunga…och dansa...samtidigt! Fast minus en tjej då. Tjejpopen is back in command! Jag är ju jäkligt svag för tjejband, så jag gillar ju absolut det här en smula. (R1 – vad var det där för rykten om att det här skulle vara tråkigt...sååå illa är det väl inte?) Det är möjligen sjukt tjatigt i längden...men samtidigt ganska snyggt och fartigt - och samtidigt tyvärr också förmodligen helt chanslöst på lördag. Men ändå. Klart godkänt i min bok. Bättre än Bubbles någonsin var – och de var i Globen.
Coolt med helikopterkamera (alltså en kamera som leker att den är en helikopter) i inledningen och Carolafläkten brummar och blåser för första gången den här dagen.

Men allvarligt. Det KAN inte bara vara för att jag sitter här på plats som jag tycker att allting (möjligen undantaget för Lundstedts "Move") var mycket, mycket tråkigare förra veckan och Göteborg är så mycket roligare, har snyggare nummer, är sjukt svårtippat – och har definitivt bättre låtar!?

Inga kommentarer: