08 februari 2007

Vad får man om en Duracellkanin ligger med Per Gessle?

Å vad jag skulle vilja vara cool och säga att jag hatar det här…fast jag gör ju inte det riktigt. Det kommer dessutom som en adrenalinchock efter Marie Lindberg när Jimmy flyger ned för trappan och körgrabbarna klappar igång publiken. My god. JAG blir andfådd när Jimmy använder HELA scenen…tappan…hissen…övervåningen. Försöker han stressa igenom sina tre minuter så snabbt som möjligt för att Sandra ligger och föder bakom scenen? I alla fall. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mera om A-a-manda. Ni har hört det förut och många av er har gillat det. Med Gessle. Med Jimmy. Med Jumper. Med Joakim Hilson (hette han så). Fast närmast ligger den kanske Martins "Du är så Yeah Yeah Wow Wow". Japp. Precis så är den. (Eller en snabbare variant av BackstreetBoys "If I Let You Go" upplyser schlageroraklet E mig om precis...okej. Precis så då.)
Å så sjunger vi allihopa… A-a-manda! A-a-manda! Å ja önskar att det bara vore viiiiiiii.

Inga kommentarer: