10 mars 2007

Kvällens Vinnare och Förlorare Redan Nu?

Kan fortfarande inte bestämma mig om jag ska rösta på the Ark eller Måns och jag vill så gärna se hur det går för båda i eurovision…och kommer avsky att jag inte får veta minst den ena!

Nåväl. En sak som bara slog mig under eftermiddagens uppladdning är att har vi någonsin haft så många vinnare i final som ikväll?

Anna Book har fått en karriär en stund igen, Tommy och Sanna kan lugnt dra några turnévarv till för sin trogna publik, Sonja och Sara Dawn Finer har slagit igenom stort för en stor publik – för att inte tala om mirakel-Marie…och Idol-killarna har gått från att vara dokusåpasnubbar till riktiga artister för större delen av Sverige.

Åtestår The Ark som förmodligen blir de verkliga vinnarna (och skulle de komma tvåa så blir deras karriär knappast mera lidande än vad BWOs blev) och Andreas Johnson…
…och just Andreas är just problemet.

Skulle inte en ännu en tredjeplats kännas oerhört snörpligt för Mr Johnson och hans karriär?

Nu åker vi!

Inga kommentarer: