11 mars 2007

Måns Firade på Gayklubb!



















Visst är det en schysst rubrik? Och vet ni - den är dessutom sann!

MumsMums dök upp på Lino framåt fyrasnåret, men "bögtsunamin" dränkte killen (som jag numera utan tvekan kallar Mello2007s trevligaste deltagare tillsammans med Marie Lindberg) så han fick fly innan jag, R1 och/eller QX-kameran fick se honom. Trycket på stackars Måns blev liiite för hårt på Lino ikväll...men jag tror jag talar för rätt stor procent av homo-Stockholmarna om jag säger att jag hoppas han vågar försöka igen.
Nåväl. Vi lyckades fånga killen som ungefär ALLA bögar ville ha som vinnare ikväll på bild en hel del innan, och det kommer dyka upp här och på QX.se inom en liten tupplur kan vi lova.

Dessutom: Snälla! Var inte så ledsna. Måns själv verkade vara själaglad - och han slipper nu riskera hela sin nyvunna gigantkarriär här hemma i Svedala med att komma på nån trist 13-plats i ESC för att inte Europa fattar hur bra han är (och ja...vi kan älta i ÅR om nu Ark kommer typ sist ifall Måns skulle gått bättre (som vi gjorde med Nanne) men vi får aldrig veta så släpp det) och låt The Ark ta smällen om den kommer.

Själv är jag jättenöjd med de flesta av kvällens placeringar (ska inte gå in närmare nu på vad jag vill ändra) och har haft en av de roligaste kvällarna i mitt liv, så nu ska jag somna sött med snart fullt dagsljus ute och bara le och minnans en fantastisk Melodifestivalperiod.

...och bara så ni vet: Vår plan är INTE på något sätt att sluta blogga bara för att MF är över. Vi kommer köra hårt fram till Eurovision...och sedan är det Schlager-Pride...och sedan är det dags att börja spekulera för 2008! Så fortsätt komma hit. Vi kommer finnas här!

Inga kommentarer: