09 februari 2009

Gissa hur BWOs video ser ut?

Jag pratade med Alexander Bard innan och han berättade att videon till You're Not Alone redan spelats in (och att den fungerar till både Melodifestivalens balladversion och till den upptempo-version som finns med på singeln tillsamman med nio andra mixar).

Som en liten gissningstävling i väntan på Skellefteå så tänkte jag att ni ju kan få gissa vilket av följande tre alternativ som är de ord han använde om videon:

A) "Wow, smart, extranagans, gränslöshet, übermodern och Nangiala"

B) "Det var en jävla röra. 'Oj, nu ska man rösta', 'oj nu var slussen stängd!'. Hela upplägget var väldigt stökigt. Det var mycket bättre förr."

C) "En blandning mellan War of the Worlds, Wizard of Oz och Pansarkryssaren Potemkin som avslutas med en kör av tusen rymdsoldater dränkta i atombomber och Martin Rolinski som gör en Donna Summer-rutin"


För övrigt så fyller båda Schlagerprofilerna år idag. Vi har såklart inga stora krav utan önskar oss helt ekelt bara alla årets schlagerlåtar... Har du en sådan hemma kan du skicka den till vår mail på en gång. Tack på förhand.

6 kommentarer:

Alexander sa...

Adressen funkar ju inte. ;)

Björn sa...

Har redan grattat Ken på Facebook, så då lyfter jag på hatten för Ronny!

Oswald sa...

Hoppsan.
Jodå. Nu ska den fungera. :)

Anonym sa...

Jag måste ju gissa såhär:
A = melodifestival scenen
B = Rösningsproceduren
C = Videon
och självklart hälsar jag också GRATTIS till er båda!

Anonym sa...

Då måste jag väl säga Grattis till båda!! // Jonas

Anonym sa...

B; Nää nu blir det för mycket.. LÄGG AV! så farligt är det väl ändå inte!! // Jonas