05 mars 2009

Oh! Mamas på scen!

Systrarna startar numera rygg mot rygg isdtället för att återförenas på scen som i Skellefteå och sedan går de i sär en liten stund. Känns ganska Oh Mama, typ.
Men annars ser allting rätt bekant ut. Eller okej...vi missade ju ungefär alla rep den där torsdagen i Norrland, så jag kan kanske inte varenda kameravinkel utantill...men låt oss säga att det ser hyfsat bekant ut.

Helt rent är det inte, och jag är ju lite mindre förälskad i den här låten än vad min kollega är, men jag måste ändå säga att jag sörjer att det här förmodligen får ganska svårt att ta sig till Globen., Det här hade fått igång alla de där vittvinsfryntliga tjejgängen med rosa boor till max, och sådana här glada schlagerbidrag behövs i finalen för underhållningens skull, även om vi såklart inte ska skicka det till Moskva.

Inser förresten just att en av de saker jag kommer att sakna mest när hela den här turnén är över är att höra låtarna med det där härliga trycket i ljudet som man bara får vid scenkanten...

Inga kommentarer: