04 mars 2010

Headlines - Alcazar

Headlines hamnade ju en bit ner på min rankningslista häromdagen, något jag har svårt att förstå själv när jag sitter här och ser dem. Det här är ju så min tekopp!

Andreas, Tess och Lina känns dessutom lite mera på hugget från start än i Göteborg och de lyfter Headlines ännu flera snäpp live från skivversionen här i Örebros lilla minihall.

Att inte både Alcazar och NEO kan få vara i final är årets stora Melodifestivalsorg i min bok. Och vem av dem det blir - för det måste väl bara bli så att de möts i semin - kommer jag inte vara med och påverka. Det valet är alldeles för svårt. Och jag vågar inte ens gissa.

Bonusdrama: Plötsligt exploderar en glödlampa i de stora A L C A Z A R-bokstäverna på scen med ett högljutt *poff*...vilket förövrigt det där lilla fjuttiga fyrverkeriet i höjningen egentligen ska föreställa: En kortslutning av bokstäverna.

Inga kommentarer: