28 februari 2008

Mår Fronda egentligen så bra som han säger?

Jag förstår inte varför alla skäller så mycket på den här låten (GP utnämnde den till årets sämsta låt tidigare idag och vår frenemy mumlar om att den här låten bara är lagd här för att Charlottes låt ska skina ännu mera). Jag tycker det är ganska skojig partysak som är klart bättre än Andra Generationens kebabpizza, men ändå lite, lite i samma genre.

Okej för att Frondas scenpersonlighet är mera anpassad till mörka hiphop-klubbar än Melodifestivalen (han blundar hela tiden och har lite svårt att titta...förlåt blunda...i rätt kamera - vilket är en skam för den som sett killens snygga ögon i QX schlagernummer...wow!) och nog för att budskapet i låttiteln kanske inte riktigt lyser omkring Sebastian (killen är nästan obeskrivligt introvert) - men jag håller ändå fast vid att det är kul partylåt.

Trots det - jag är inte dummare än att jag förstår att det här är chanslöst på lördag, och att det är här pappa fyller på groggen medan mamma hjälper mormor på toaletten innan Wizex-Charlotte ska komma upp på scen. Men jag tycker inte det är helt rättvist.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fronda är snygg!!! Det räcker!
Han ser ut att vara bra i sängen!