17 december 2008

Startfältet är komplett!

Inte bara EMD blev klara igår.
Nu finns det även ett rykande färskt StarPilots som presenteras så här på SVTs hemsida.
















M-38
Yrke: Pilot.
Född, uppvuxen och bor i: I alla förorter i Stockholm, men bor i USA.
Önskeduettpartner: Arnold Schwarzenegger.
Favoritmat: Thai.
Favoritsak i hemmet: Min gitarr.
En minnesvärd händelse: När jag blev rekryterad.
Tidigare medverkan i Melodifestivalen: - -


M-31
Yrke: Pilot.
Född, uppvuxen och bor i: Född i Stockholm, uppvuxen i Stockholm och Skellefteå och bor nu i Stockholm och USA.
Önskeduettpartner: Tom Cruise.
Favoritmat: Konserver och banan.
Favoritsak i hemmet: Min Rockysamling.
En minnesvärd händelse: Mitt första, hemliga flyguppdrag.
Tidigare medverkan i Melodifestivalen: - -

J-21
Yrke: Pilot.
Född, uppvuxen och bor i: Född och uppvuxen i Portugal och bor nu i Stockholm och USA.
Önskeduettpartner: Val Kilmer.
Favoritmat: Pasta.
Favoritsak i hemmet: Min musiksamling.
En minnesvärd händelse: Min första start med F16.
Tidigare medverkan i Melodifestivalen: - -


J38
Yrke:
Sångare.
Född, uppvuxen och bor i: Stockholm.
Önskeduettpartner: Tom Cruise.
Favoritmat: Flygande Jakob.
En minnesvärd händelse: När jag inte blev antagen till pilotskolan.
Tidigare medverkan i Melodifestivalen: - -


Ska vi gissa att J38 är Mr Becker himself (trots lögnen på sista frågan i så fall) och skymtar inte en av Linda Bengtzings hiphop-tomtar bakom ett par av pilotbrillorna? Eller ser jag alldeles galet? Vi lovar att återkomma.

4 kommentarer:

Anonym sa...

AH! Nu faller allt på plats. Det måste vara Johan Becker. Och inte nog med det - när jag tänker efter måste han vara den hemliga sångaren på "In The Heat Of The Night" som de har varit så noga med att hålla hemligt. Jag har klurat på det varje gång när jag har hört den på radion men allt du behövde göra var att säga hans namn så förstod jag. Det låter ju precis som han.

Oswald sa...

Jajamensan Christoffer, det är Johan Becker som är konceptet StarPilots och sjunger på In the Heat of the Night!

Du måste läsa Oswalds Popcorn-bloggen bättre så du slipper gå runt och fundera på sådant där!

Anonym sa...

Vilken bög till vänster! ;)

Anonym sa...

Någonstans mellan den första och den andra jävligt inkonsekventa presentera artisterna-presskonferensen tappade Melodifestivalen mig. Sorry.
Ska de ha det på detta viset får de faktiskt ordna den utan att jag bloggar.