05 februari 2009

Nina sparkar igång årets festival hårt

Äntligen på plats!

Nina Söderqvist har kört sin låt två gånger och jag vet inte om det är den fantastiska scenen (jag har inte fått grepp på den än), Ninas überhunkiga dansare (otroligt coolt eurovisiondoftande nummer - och det ryktas att de ska ha bara överkroppar), det faktum att Lars står i ett hörn och körar (slurp) eller att jag helt enkelt börjat gilla Nightwish-rock - men jag ler med hela ansiktet just nu.

Mind you, jag gillade E-type & Co under repen ifjol också och den låten är ju helt klart en av de fem absolut sämsta av alla 32 bidragen igår...men ändå.

Numret ÄR som sagt väldigt coolt (japp, de gör klockvisare-rörelser under Tick Tock-partierna) och Nina sjunger jäkligt bra. Jag tror det här kan gå hem i de rockälskande stugorna ute i landet (och jag hoppas hon snor röster från Scotts).

PS. Min mobilkamera må vara top of the list, men den klarar inte motljuset från scenen. Bilder kommer när min kollega dyker upp med en bättre kamera...

4 kommentarer:

eurofivestar sa...

Jag troddd det vart en ny mobil? Skärpning! Eller flytta dig inom arenan! Vi orkar inte vänta!

eurofivestar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Äntligen är ni igång! :)

Anonym sa...

Schynda! Schynda me bilderna!