12 mars 2009

Love, Love Love från oss till Agnes

När låten går ifrån Disneyballad till discorökare i början så är det här en vinnare. My god, vilket schlagerögonblick det är varje gång...

"Jag hade glömt bort hur bra det här faktiskt är!" säger min kollega, och jag kan bara hålla med.

Jo, jag tror fortfarande Agnes skulle försvinna som ett genomsnittligt Holländskt bidrag i ESC, och nä, jag tror fortfarande inte hon kommer slåss i toppen på lördag - men till skillnad från flera av de andra bidragen som jag också tror är chanslösa i finalen så är det här en artist och en låt som SKA vara i en Globenfinal.

Det är ju så snyggt (ni vet ju redan vilken strålande discodiva Agnes blivit) och det är ju så coolt och jag blir ju så glad varje gång jag ser och hör det. Lovely. Men det vinner inte.

Inga kommentarer: